Dakle…Još zimi smo se nas par dogovarali da pođemo na moto susret u Konavle…hm! zapravo to je i jedini nama dostupan moto susret. Bili su to Tončica na serijskoj aprili SR www,Nikša na Libertyu 150,Shaggy na NRG,ja na SRu friziranoj naravno..i naravno da je bio AC (Ovo naglašeno AC i frizirano će kasnije biti bitno) I jedan uljez 8) Bajac sa yamahom DT125. Slika01 – (Ekipa..ja,Bajac,Tončica i iznad nas Aurellie)

I eto došao je i taj dan..dogovori,kako,što,gdje nisam se ni razbudio kako treba već sam pripremao skut,stavljao vreću za spavanje…punio torbu razno raznim glupostima…i eto me na…u centru našeg okupljanja…Ferrari….naravno tamo umjsto da smo se svi našli u dogovoreno vrijeme..samo dvoje ljudi! Ja kao i uvijek! napet! ajde ajde idemo dečki šta je ovo…A na to sam dobio samo teleći pogled i..daaaj Faberu sjedi popi kavi smiri se nije još Shaggy došao….
O Isuse! znao sam! uvijek netko mora kasnit(zapravo večinom to budem ja..da budem iskren 8)
I tako..nazivam ja Shaggya kad ono on se tek probudio…i pitanje…čemu žurba??
Već nakon toga sam izgubio totalno živce jer jutro je postajalo sve toplije i toplije…a mene sve vie i više strah kako ću sa friziranom mašinom i to još zračno hlađenom,na put! pa ima da ostanem negdje….

I dobro ajde..za nekih pola sata(oko 9h ujutro) smo se eto svi sastali….svako je bio pun kao brod…što vrećama za spavanje što kupaćima,cugom itd….

Krenuli smo! o Bože napokon! mislio sam da ću se navlačit do navečer sa njima….stajemo na prvoj benzinskoj….tankamo skutere…peremo..pumpamo gume ..i.pitaj Boga šta sve ne! 8) Slika02 – (Bajac u ulozi Austin Powersa i poljedni pregled naših bebica! 8)

i! pravac Molunat!….dakako..odmah smo stalu kod Getroa da kupimo hrane,cuge…lol! piva i čipseva….moram priznat da sam se malo i razočarao kolko su dečki malo uzimali cuge..kao..neće se pit…lol!
I sve je ok…idemo dalje…sljedeća stanica je bila Cavtat! ulazimo u Cavtat…i naravno..moram prizant da je bio gušt prestizat jedan drugog,stajemo u neki birc i naručujemo kave(opeet kava!)
Dok mi lagano pijuckamo kavice naše mašine se lajc hlade u hladovini i uživaju..kao i mi…
Naravno,blijedi pogledi prolaznika nisu izostajali……i dan danas se pitam ,jel to zbog pretovarenih nas…čista komedija od ekipe ili pak zbog naših močnih pila 8)

Nakon kavica i par pljugica odlučili smo krenuti! i jesmo..naravno..sve je dobro prošlo ali nakon 10tak kilometara počelo me nešto nenormalno iritirat! prilikom"krstarenja" po cesti..na pola gasa…užasan neki zvuk…neko zveckanje! Toliko sam se preznojavao..što od vručine što od pomisli da mi zariba skut……hmmmm! stajemo nekih 20 kilometara do našeg cilja..u nekoj trgovini..kupujemo napokon piva! ali ovaj put hladna! turbo velike sendviče! (oni od skoro malo više od pola kile kruha.. 8) i tako mi ispijamo kako ko..pivicu,sokić…klopamo,kad izdaljine vidimo grmi nešto! koji klinac! šta ustajem se ja! kad ono hrpetina Splićana na nekim kantama od lima! 8) parkiraju se pored nas,i naravno začuđeni pogledi u nas! a ova moja ekipa skoro pa da se nisu usrali od sreće!
Put do auto kampa Monika! Isusa ti!!! koji je ono asfalt! još me bole bubrezi i kračježnica od kvrga na sfaltu svih mogućih veličina i izbočoina!

I ulazimo napokon!! napokon smo stigli u kamp! obliveni znojem jer zaista je bio vruć dan! silazimo sa skutera i grabimo se hlada! zauzimamo mjesto! Slika03 – (Hladovina samo za nas! 8)

i ok! Što sad?!! nije ni posljepodne! svi spavaju ili pijuckaju kavu! vruć je! ma prevruće! čak sam i izgorio obraze od dignutog vizira na kacigi!
Pa reko ajde idemo se okupat!
Ja, Nikša i Bajac skačemo do plaže! bacamo se…kupamo se
i Ajde….izležavamo se na vrečama..čekamo večer!……..uz cugicu naravno!.

Negdje u posljpodnevnim satima najavljen je ekipni đir po Konavlima!…i da! opet je mene bilo strah kako će moj skuterko izdržat to!
ali eto sjedamo na paklene strojiće palimo! i dodajemo gas! Prolazim cestama što nisam zano ni d postoje(iako živim u Dubrovniku nisam poznavao taj kraj baš) Kolona oko mene…sa ljeve desne strane..iza mene ispred mene…sve samo motori…skuteri…jedino mi ih još na glavi nije bilo!! Slika05 – (Mjesto u blizini Kluba)

Sjedamo na skutere i naravno Bajac grabi svoju drugaricu legicu na yamahu…Shaggy,Nikša i Tonka grabe kitu baš kao i ja na motor i krećemo….nazad
Shaggyia odjednom puca ideja da ga strahhovitpo boli glava i da on ide doma sam! ostali smo šokirani! ali eto…ni Allah ga nije mogao zaustavit!
Slika 06 – (Improvizirani parking)

U kampu napokon je dočekano i večer….nevjerojatno puno ljudi je bilo….svirka do jaja! cuga nije bila skupa! ali ipak…mi skuteraši smo mini kamperi šatoraši tad bili tako da smo imali pune gepeke i torbe cuge..koju smo ispili u čas!…i tako malo opušteni počnemo se zabavljat…..i tako…. Slika07 – (Očevi bi se sigurno trebali brinut za svoje malodobne kćeri…Aurellie i njegova pila 8)

Odjednom dolazi naš lega Aurellie!!!(još jedan uljez na CBR 600 f 8) koji je trebao krenuti zajedno sa nama do Konavala…ali eto ga!..i naravno ja i on se bacamo u lov na komade lool! šala mala! nama pametnim ,visokim ,zgodnim
i lijepim momcima ne treba lov na komade..koamdi sami padaju….
dakle! to je bila potraga za sok od hmelja! dolazimo do šanka….
Aurellie je kao i uvijek komedija od čovjeka prepričava mi neke nebuloze kojeg pola nisam shvatio.. Slika 08 – (vesela ekipa 8)

shvatio sam jedino da se(kao i uvijek) napalio na neku malodobnicu loool! daaaaj! hvatam hamburger sa extra ajvara u ruke…i pivo! i pičimo do našeg mjesta!
izležavamo se i naravno opuštamo uz razno razne sokove od hmelja! biloje tu i domaćeg soka(4-5 itara)od grožđa i tako…. Slika09 – (Aurellie i ja u elementu….bili smo straaašno umorni te večeri)

sve je prolazilo kroz zajebanciju…ali sam se ja eto tolko opustio da sam zaboravio poć na strptizetu! a uf! zapalio ja sa nekim Dubrovčanima i pošao spavat u svoju vreću! idućeg što se sjećam je Nikša u vreći a pored njega Aurellie vadi neku pizdariju za komarce! šo se zapali!!(Fakat se i dan dans smijem tomu…uglavnom trebali ste bit tamo pa bi i skontali zašto 8) Slika10 – (Ujutro oko 5:30…ova dvojica nisu znala gdje su!)

I sad….kako izvest ovo…Ja na apriliji SR 70 Nikša na Libertyu 150 i Aurellie na CBR600f ma mislim do jaja! popizdio sam! kako ću ih pratit cijelim putem!
Ali ipak drug Aurellie je imao obzira prema nama malima 8) Sretno smo stigli do Dubrovnika iako nije nki dug put baš(oko 180 kilometara od polazka do dolaska doma mi se očitalo) Ovo je nama bio put za pamčenje! svi smo s edobro zabavili,proveli,i da!
Bolile su me sve kosti i glava još sljedećea tri dana!